2010 | 2009 | 2008
Zarządzenie Nr 46/2009
Burmistrza Lubienia Kujawskiego
z dnia 19 listopada 2009 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w drodze spisu z natury.
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2002 r. Nr 76 poz. 694 z późn. zm.) zarządzam, co następuje :
§ 1.1. Przeprowadzić inwentaryzację w drodze spisu z natury w następujących obiektach:
1) Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim;
2) Szkół Podstawowych w Kaliskach, Kanibrodzie i Nartach;
3) Zespołu Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim;
4) Zespołu Szkół w Kłóbce;
5) Ochotniczych Straży Pożarnych w Bilnie, Gliznowie, Kanibrodzie, Kłóbce, Krzewiu, Lubieniu Kujawskim i Morzycach.
2. Inwentaryzacja ma mieć charakter pełny, z natury.
3. Termin rozpoczęcia inwentaryzacji 15 grudnia 2009 roku, a zakończenia 31 grudnia 2009 roku.
4. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31 grudnia 2009 roku.
§ 2. 1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się zespoły spisowe zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. Prace inwentaryzacyjne przeprowadzić zgodnie z haromonogramem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
3. Osoby powołane na członków zespołów spisowych ponoszą pełną odpowiedzialność za sprawne oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji.
§ 3. Po przeprowadzeniu spisu z natury zespoły spisowe sporządzą sprawozdania.
§ 4. Zespoły spisowe dostarczą arkusze spisowe do Urzędu Miejskiego w terminie do dnia 5 stycznia 2010 roku.
§ 5. Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacji ustalam na dzień 15 stycznia 2010 roku.
§ 6. Odpowiedzialnym za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych jest Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej, powołany odrębnymi przepisami.
§ 7. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Skarbnikowi Lubienia Kujawskiego.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Lubienia Kujawskiego
mgr inż. Paweł Wiktorski
Załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 46 /2009
Burmistrza Lubienia Kujawskiego
z dnia 19 listopada 2009 r.
ZESPOŁY SPISOWE
I. Urząd Miejski w Lubieniu Kujawskim:
Przewodniczący - Monika Krawiecka.
Członek - Jolanta Tulińska
Członek - Grażyna Ziemska.
II. Szkoła Podstawowa w Kaliskach:
Przewodniczący - Grażyna Szymczak.
Członek - Grzegorz Kosmalski.
Członek - Barbara Dziwulska.
III. Szkoła Podstawowa w Kanibrodzie:
Przewodniczący - Anna Zbonikowska.
Członek - Elżbieta Gontarek.
Członek - Anna Andrzejczak.
IV. Szkoła Podstawowa w Nartach:
Przewodniczący - Małgorzata Kwiatkowska.
Członek - Agnieszka Wojtczak.
Członek - Hanka Łusiak.
V. Zespół Placówek Oświatowych w Lubieniu Kuj.
Przewodniczący - Anna Bielec.
Członek - Wiesława Bartkowska.
Członek - Jarosław Pieczkowski.
VI. Zespół Szkół w Kłóbce:
Przewodniczący - Piotr Lewandowski.
Członek - Honorata Moraczewska.
Członek - Renata Stańczak.
VII. Ochotnicze Straże Pożarne – wszystkie:
Przewodniczący - Bogdan Sobierajski.
Członek - Grzegorz Ziemiński.
Członek - Bogdan Domżalski.
VIII. Grunty i trudno dostępne oglądowi środki trwałe:
Przewodniczący - Maria Pasiewicz.
Członek - Wiesława Rusek.
Członek - Danuta Bujalska
IX . Środki trwałe:
Przewodniczący - Monika Seklecka.
Członek - Danuta Gołębiewska.
Członek - Danuta Bujalska.
Burmistrz Lubienia Kujawskiego
mgr inż. Paweł Wiktorski
Załącznik Nr 2 do zarządzenia Nr 46 /2009
Burmistrza Lubienia Kujawskiego
z dnia 19 listopada 2009 r.
HARMONOGRAM PRAC INWENTARYZACYJNYCH
NA ROK 2009
Czynność Etap inwentaryzacji Termin od do Osoba odpowiedzialna
1.Powołanie przygotowawczy Kierownik jednostki
komisji inwentaryzacyjnej
2.Powołanie i przygotowawczy 19.11.2009-1.12.2009 Przewodniczący
przeszkolenie komisji
zespołów spisowych
3.Przygotowanie przygotowawczy 19.11.2009-1.12.2009 Przewodniczący
pola spisowego komisji
inwentaryzacyjnej
4.Przygotowanie przygotowawczy 19.11.2009-14.12.2009 Osoba materialnie
pola spisowego odpowiedzialna
5.Spis z natury spisowy 15.12.2009-31.12.2009 Członkowie zespołów spisowych
6.Wycena spisowy 5.01.2010-10.01.2010 Pracownik działu
spisanych składników księgowości
7.Inwentaryzacja spisowy 31.12.2008-24.12.2009 Pracownik działu
w drodze porównania księgowości
z dokumentacją księgową
8.Protokół z rozliczeniowy 5.01.2010-11.01.2010 Członkowie komisji
różnic inwentaryzacyjnej
inwentaryzacyjnych
9.Wyjaśnienie rozliczeniowy 5.01.2010-11.01.2010 Przewodniczący
przyczyn różnic komisji
inwentaryzacyjnych inwentaryzacyjnej
10.Protokół rozliczeniowy 5.01.2010-11.01.2010 Przewodniczący
rozliczenia komisji
różnic inwentaryzacyjnych inwentaryzacyjnej
11.Podjęcie decyzji rozliczeniowy 11.01.2010-11.01.2010 Kierownik
w sprawie rozliczenia jednostki
różnic inwentaryzacyjnych
12.Ujęcie różnic rozliczeniowy 15.01.2010-15.01.2010 Pracownik działu
inwentaryzacyjnych księgowości
i ich rozliczenie w
księgach rachunkowych
Burmistrz Lubienia Kujawskiego
mgr inż. Paweł Wiktorski
metryczka
Wytworzył: Urszyla Makowska-Kryska (19 listopada 2009)
Opublikował: Monika Woźniak (19 listopada 2009, 13:59:46)
Ostatnia zmiana: Piotr Przybysz (29 stycznia 2016, 09:11:27)
Zmieniono: przeniesienie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1370