Obwieszczenie Burmistrza Lubienia Kujawskiego z dnia 15.09.2020 r. o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Obwieszczenie
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks
postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn.zm.) w związku
z art. 74 ust. 3 ustawy
z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko (Dz. U.
z 2020 r. poz. 283 z późn.zm. cyt. dalej jako „UUOŚ”) zawiadamia się wszystkie
strony, że w toku prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Budowa farmy
fotowoltaicznej pn.”RZEGOCIN II" o mocy do 1 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”,
z wniosku Pana Marcina Sudomira, zam. Rzegocin 7, 87-840 Lubień Kujawski,
wydane zostało postanowienie z dnia 15.09.2020 r. o zawieszeniu przedmiotowego
postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla wyżej wskazanego przedsięwzięcia.
Z treścią postanowienia oraz z zebraną w sprawie
dokumentacją można zapoznawać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubieniu
Kujawskim w Referacie Inwestycyjnym przy ul. Wojska Polskiego 29 pok. Nr 18 w
godzinach pracy Urzędu. Wgląd w akta
sprawy nie jest obowiązkowy.
Zgodnie z art. 74 ust. 3a UUOŚ „Stroną postępowania o
wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu
przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na
który będzie oddziaływać przedsięwzięcie. Przez obszar ten rozumie się:
1) przewidywany
teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się
w odległości 100 m od granic tego terenu;
2) działki, na
których w wyniku realizacji, eksploatacji lub użytkowania przedsięwzięcia
zostałyby przekroczone standardy jakości środowiska, lub
3) działki
znajdujące się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia, które może
wprowadzić ograniczenia w zagospodarowaniu nieruchomości, zgodnie z jej
aktualnym przeznaczeniem.
Zgodnie z art. 74 ust. 3f w sytuacji, gdy jest
nieuregulowany lub nieujawniony stan prawny nieruchomości znajdujących się w
obszarze, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, nie stanowi przeszkody
do wszczęcia i prowadzenia postępowania oraz wydania decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach. Do zawiadomień o decyzjach i innych czynnościach organu osób,
którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym lub nieujawnionym stanie prawnym, stosuje się przepis art. 49
Kodeksu postępowania administracyjnego.
Zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania
następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej
wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP,
tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim oraz w pobliżu miejsca
realizacji inwestycji tj. na tablicach ogłoszeń w Sołectwie Chojny.
metryczka
Wytworzył: Monika Piwińska (15 września 2020)
Opublikował: Monika Piwińska (15 września 2020, 14:38:23)
Podmiot udostępniający: Inwestycje
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 415