NULL string(0) ""

Uchwała nr XXXIII/187/2006RMz dnia 28 lipca 2006w sprawie: dokonania zmian w budżecie gminy na 2006 r.Na podstawie art. 18 ust. 2, pkt. 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (teks jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr: 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 182 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr: 249, poz. 2104)

Uchwała nr XXXIII/187/2006
RM
z dnia 28 lipca 2006


w sprawie: dokonania zmian w budżecie gminy na 2006 r.

Na podstawie art. 18 ust. 2, pkt. 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (teks jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr: 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 182 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr: 249, poz. 2104)


Rada Miejska
uchwala co następuje;
 
§ 1
 
W uchwale Nr: XXVIII/160/2005 Rady Miejskiej z dnia 22 grudnia 2005 roku zmieniającą uchwałę;
- Nr: XXVIII/160/2005 z dnia 22 grudnia 2005 roku Rady Miejskiej
- Nr: XXX/169/2006 z dnia 22 marca 2006 roku Rady Miejskiej
- Nr: 7/2006 z dnia 30 marca 2006 roku Zarządzenia Burmistrza Lubienia Kujawskiego
- Nr: XXXI/174/2006 z dnia 26 kwietnia 2006 roku Rady Miejskiej
- Nr: 13/2006 z dnia 15 maja 2006 roku Zarządzenia Burmistrza Lubienia Kujawskiego
- Nr: XXXII/181/2006 z dn. 30 maja 2006 roku Rady Miejskiej
- Nr: 18/2006 z dnia 28 czerwca 2006 roku Zarządzenia Burmistrza Lubienia Kujawskiego
 
wprowadza się następujące zmiany:
 
1. § 1 otrzymuje brzmienie:
    § 1 ustala się dochody budżetu gminy na 2006 rok w wysokości:
 
1. DOCHODY                                                                                                  13.630.335 zł
    - zastępuje się wyrażeniem                                                                           13.631.018 zł
    w tym;
- dochody związane z realizacją zadań z zakresu
       administracji rządowej i innych zadań zleconych
       ustawami na kwotę                                                                                              2.789.814 zł
       - zastępuje się wyrażeniem                                                                            2.790.497 zł
   
2. WYDATKI                                                                                                14.080.335 zł
    - zastępuje się wyrażeniem                                                                           14.631.018 zł
    w tym;
    - wydatki związane z realizacją zadań z zakresy
      administracji rządowej i innych zadań zleconych
      ustawami na kwotę                                                                                              2.789.814 zł
       - zastępuje się wyrażeniem                                                                            2.790.497 zł
 
2. W wydatkach określonych w § 2 wyodrębnia się;
 
a) wydatki bieżące w kwocie                                                                                    11.289.505 zł
    - zastępuje się wyrażeniem                                                                           11.395.188 zł
 
b) wydatki majątkowe w kwocie                                                                         2.790.830 zł
    - zastępuje się wyrażeniem                                                                            3.235.830 zł
 
   3. DEFICYT BUDŻETOWY  w kwocie                                                                    450.000 zł
     -    zastępuje się wyrażeniem:                                                                           1.000.000 zł
     który zostanie pokryty;
·          pożyczką długoterminową z Wojewódzkiego Funduszu          
     Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu             
     w wysokości                                                                                   550.000 zł
·          wolnymi środkami jako nadwyżka środków
pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu
gminy                                                            450.000 zł
 
 
Załącznik Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 są załącznikami do niniejszej uchwały, określają zmiany w planie dochodów, wydatków, zadań inwestycyjnych, limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, przychody i rozchody budżetu gminy, prognozę kwoty długu na 2006 rok i lata następne.
 
§ 2
 
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Lubienia Kujawskiego.
 
 
§ 3
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
 
Dochody ogółem (36kB) excel

Dochody z dotacji (20kB) excel

Wydatki ogółem (45kB) excel

Wydatki z dotacji (20kB) excel

Wydatki, zadania zlecone (22kB) excel

Inwestycje (26kB) excel

Limity (39kB) excel

Dług gminy (20kB) excel

Dług gminy, str. 2 (20kB) excel

Przychody i rozchody budżetu gminy (53kB) word

Uzasadnienie (30kB) word

metryczka


Opublikował: Magdalena Semkło (17 sierpnia 2006, 13:38:37)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1193