2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011
2010 | 2009 | 2008

Zarządzenie Nr 6/2009Burmistrza Lubienia Kujawskiego z dnia 27 lutego 2009 r

w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia czynności związanych
z naborem na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. obsługi sekretariatu
w Urzędzie Miejskim w Lubieniu Kujawskim .
 
Na podstawie § 77 ust.11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim , w związku z art.11 ust.1 i art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2008 r Nr 223, poz.1458) zarządza się , co następuje :
 
      § 1. Powołuje się Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia czynności związanych
z naborem na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. obsługi sekretariatu
w Urzędzie Miejskim w Lubieniu Kujawskim w składzie :
1) Pan Paweł Wiktorski- Burmistrz Lubienia Kujawskiego- Przewodniczący Komisji;
2) Pani Halina Lubasińska – Zastępca Burmistrza – członek Komisji;
3) Pan Ryszard Machnowski – Sekretarz Lubienia Kujawskiego- członek Komisji.
 
     § 2. Ustala się następujący harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko młodszego referenta ds. obsługi sekretariatu:
1) po upływie terminu składania ofert  Komisja dokonuje oceny formalnej złożonych
dokumentów;
2) Komisja przeprowadza indywidualne rozmowy z kandydatami spełniającymi wymagania  formalne;
3) Komisja przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 5 ;
4) do dalszego postępowania zakwalifikowany zostanie kandydat, który uzyskał największą ilość punktów i nie mniej niż 60% maksymalnej ilości punktów możliwych do osiągnięcia w postępowaniu oceniającym ;
5) po zakończeniu procedury naboru Komisja sporządza protokół zgodnie z art.14 ustawy 
o pracownikach samorządowych ;
6) niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru upowszechniana  jest przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim oraz opublikowane w Biuletynie przez okres co najmniej 3 miesięcy ;
7) dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony są dołączone do jego akt osobowych ;
8)dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu
i zostały umieszczone w protokole są przechowywane przez okres 2 lat, a następnie
przekazane do archiwum.
 
     § 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Lubienia Kujawskiego.
 
     § 4.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
                                                                           Burmistrz Lubienia Kujawskiego
                                                                               mgr inż. Paweł Wiktorski



metryczka


Wytworzył: D.Bujalska (27 lutego 2009)
Opublikował: Danuta Bujalska (27 lutego 2009, 13:20:41)

Ostatnia zmiana: Piotr Przybysz (29 stycznia 2016, 09:20:05)
Zmieniono: przeniesienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1452