Udostępnienie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL
Wydawanie zaświadczeń ze zbiorów ewidencji ludności
Wymeldowanie z pobytu czasowego | Wymeldowanie z pobytu stałego
Wymeldowanie decyzją administracyjną
Zameldowanie cudzoziemców | Zameldowanie na pobyt czasowy
Zameldowanie na pobyt stały
Wydawanie zaświadczeń ze zbiorów ewidencji ludności
Wymeldowanie z pobytu czasowego | Wymeldowanie z pobytu stałego
Wymeldowanie decyzją administracyjną
Zameldowanie cudzoziemców | Zameldowanie na pobyt czasowy
Zameldowanie na pobyt stały
Wymeldowanie z pobytu stałego.
KARTA USŁUGI NR:17 |
Urząd Miejski Lubień Kujawski
ul. Wojska Polskiego 29
87-840 Lubień Kujawski
tel. 54 284 30 89, faks 54 284 35 00
lubien@kujawy.pl | |
Nazwa usługi: |
Wymeldowanie z pobytu stałego. |
Podstawa prawna:
|
Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 139, poz. 993 z późn. zmianami). Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 grudnia 2010 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz.U. 2010, nr 257, poz. 1743). Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 lutego 2009 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich unieważniania, wymiany, zwrotu lub utraty (Dz. U. z 2009 r. Nr 47, poz. 384). |
Wymagane dokumenty:
|
1. Druk "zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego" . 2. Dowód osobisty, a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoby niepełnoletnie nieposiadające dokumentu stwierdzającego tożsamość - odpis skrócony aktu urodzenia). 3. Książeczka wojskowa. |
Miejsce załatwienia
sprawy:
|
Urząd Miejski Lubień Kujawski |
Sposób załatwienia sprawy:
|
Wydanie potwierdzenia wymeldowania z pobytu stałego. |
Termin realizacji:
|
Niezwłocznie. |
Opłaty:
Nie podlega opłacie. |
|
Tryb odwoławczy:
|
Dotyczy wyłącznie spraw spornych załatwianych na wniosek zainteresowanej strony. |
Uwagi:
|
1. Wymeldowania dokonuje się osobiście lub przez pełnomocnika posiadającego pełnomocnictwo udzielone na piśmie. 2. Wymeldowania dokonuje osoba opuszczająca miejsce pobytu najpóźniej w dniu jego opuszczenia. 3. Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu. 4. Zgłoszenie zgonu, dokonane w urzędzie stanu cywilnego zgodnie z przepisami prawa o aktach stanu cywilnego, zastępuje wymeldowanie osoby zmarłej (wymeldowanie następuje z urzędu). |
Formularze:
Wzór karty (328kB)
Wniosek zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego (40kB)
Wniosek zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego (150kB)
Wzór wniosku zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego (151kB)
metryczka
Wytworzył: P.Mielczyński (6 listopada 2011)
Opublikował: adm (6 listopada 2011, 23:02:16)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2888