Obwieszczenie o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji celu publicznego-budowa maszty flagowego na dz. nr ewid. 458 obręb Miasto Lubień Kujawski.
INW.6733.9.2022 Lubień Kujawski dn. 12.09.2022 r.
Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Zgodnie
z art. 61 § 4 w związku z art. 49 § 1 ustawy z dnia
14 czerwca 1960r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.
U. z 2021, poz. 735 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2022, poz. 503)
zawiadamiam, że na wniosek z
dnia 12 września 2022 r. złożony przez Gminę Lubień Kujawski z siedzibą przy ul.
Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski wszczęte zostało postępowanie w
sprawie wydania decyzji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie
masztu flagowego na terenie działki o nr ewid. 458 obręb Miasto Lubień Kujawski,
gmina Lubień Kujawski.
W
związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia
obwieszczenia, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego,
strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Referacie Inwestycyjnym w Urzędzie
Miejskim w Lubieniu Kujawskim przy ul. Wojska Polskiego 29 w godz. 8-15, pokój nr
18.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablica informacyjna w mieście Lubień Kujawski-centrum miasta.
Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz w miejscu planowanej inwestycji – tablica informacyjna w mieście Lubień Kujawski-centrum miasta.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie
uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne
obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie
Informacji Publicznej.
Zgodnie z art. 15zzzzzn pkt 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.), organ administracji publicznej może zapewnić stronie udostępnienie akt sprawy lub poszczególnych dokumentów stanowiących akta sprawy również za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną na adres wskazany w rejestrze danych kontaktowych, o którym mowa w art. 20j ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub inny adres elektroniczny wskazany przez stronę.
Zgodnie z art. 15zzzzzn pkt 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.), organ administracji publicznej może zapewnić stronie udostępnienie akt sprawy lub poszczególnych dokumentów stanowiących akta sprawy również za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną na adres wskazany w rejestrze danych kontaktowych, o którym mowa w art. 20j ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub inny adres elektroniczny wskazany przez stronę.
metryczka
Wytworzył: Ewa Kwiatkowska (12 września 2022)
Opublikował: Ewa Kaczmarek (12 września 2022, 15:11:12)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 287