Protokół IX

                                                                        
Wyciąg z protokołu nr IX/2007
z IX Sesji Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim
dnia 21 czerwca 2007 roku
 
O godzinie 10ºº w sali OSP przy ulicy Wojska Polskiego 20 w Lubieniu Kujawskim odbyła się IX Sesja Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim. Obrady prowadził Przewodniczący Rady Pan Janusz Złotowski.
Po oficjalnym otwarciu obrad nastąpiło stwierdzenie quorum.
Na stan 15 Radnych na sali obecnych było 14 wobec czego obrady IX Sesji Rady Miejskiej stały się prawomocne.
Przyjęcie protokołu obrad z poprzedniej Sesji -  Nr VIII/2007
Za przyjęciem protokołu nr VIII/07 głosowało 14 radnych, głosów „wstrzymujących” i „przeciwnych” nie było. Protokół został przyjęty.
Wybór sekretarza obrad.
Za wyborem radnego H.Pieczkowskiego głosowało 14 radnych, głosów „wstrzymujących” i „przeciwnych” nie było.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad.
    II.SPRAWY PRZEDMIOTOWE
1.Uchwała w sprawie zmiany wynagrodzenia za inkaso poboru podatku  rolnego, leśnego, od nieruchomości i od posiadania psów,
2.Uchwała w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,
3.Uchwała w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy na 2007 rok,
4.Uchwała w sprawie podania do publicznej wiadomości zamiaru zmiany Statutu Biblioteki Publicznej w Lubieniu Kujawskim,
5.Uchwała w sprawie określenia zasad i trybu przyznawania pomocy w formie sprawienia pogrzebu,
6.Uchwała w sprawie zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej przyznanych w ramach zadań własnych gminy,
7.Informacja o pracach Burmistrza w okresie międzysesyjnym,
8.Inne sprawy wynikające ze statutowej działalności Rady,
9.Interpelacje i zapytania Radnych,
10.Wolne wnioski, zapytania,
11.Zakończenie obrad IX Sesji Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim.
Za przyjęciem proponowanego porządku obrad głosowało 14 radnych, głosów „wstrzymujących” i „przeciwnych” nie było. Porządek obrad został przyjęty.
Radny P.Seklecki dołączył do obrad Sesji.
Ad 1.Uchwała w sprawie zmiany wynagrodzenia za inkaso poboru podatku  rolnego, leśnego, od nieruchomości i od posiadania psów
Burmistrz dokonał wprowadzenia
Za przyjęciem uchwały głosowało 15 radnych, głosów „wstrzymujących” i „przeciwnych” nie było. Uchwała Nr IX/38/2007 została podjęta.
Ad 2.Uchwała w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
Burmistrz przedstawił uzasadnienie podjęcia uchwały
Za przyjęciem uchwały głosowało 15 radnych, głosów „wstrzymujących” i „przeciwnych” nie było.
Uchwała Nr IX/39/2007 została podjęta.
Ad 3.Uchwała w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy na 2007 rok
Burmistrz przedstawił zmiany w budżecie
Za przyjęciem uchwały głosowało 14 radnych, 1 głos „wstrzymujący”, głosów „przeciwnych” nie było. Uchwała nr IX/40/2007 została podjęta.
Ad 4.Uchwała w sprawie podania do publicznej wiadomości zamiaru zmiany Statutu Biblioteki Publicznej w Lubieniu Kujawskim
Uzasadnienie podjęcia uchwały przedstawiła radna E.Wojciechowska, Przewodnicząca Komisji Oświaty, Kultury i Sportu i Dyrektor Biblioteki Publicznej w Lubieniu Kuj.
Za przyjęciem uchwały głosowało 15 radnych, głosów „wstrzymujących” i „przeciwnych” nie było. Uchwała nr IX/41/2007 została podjęta.
Ad 5.Uchwała w sprawie określenia zasad i trybu przyznawania pomocy w formie sprawienia pogrzebu
Wprowadzenia dokonała Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Za przyjęciem uchwały głosowało 15 radnych, głosów „wstrzymujących” i „przeciwnych” nie było.
Uchwała nr IX/42/2007 została podjęta.
Ad 6.Uchwała w sprawie zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej przyznanych w ramach zadań własnych gminy
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej przedstawiła uzasadnienie podjęcia uchwały
Za przyjęciem uchwały głosowało 15 radnych, głosów „wstrzymujących” i „przeciwnych” nie było. Uchwała IX/43/2007 została podjęta.
Ad 7.Informacja o pracach Burmistrza w okresie międzysesyjnym
Burmistrz przedstawił sprawozdanie z działalności
Ad 8.Inne sprawy wynikające ze statutowej działalności Rady
-wybory ławników
-powołanie zespołu sprawdzającego dokumenty  na ławników; radni: S.Wójtowicz-przewodniczący, J.Koralewski, E.Wojciechowska, M.Gientka, J.Złotowski.
-SPZOZ- forma funkcjonowania 
-pismo Koła Łowieckiego w Kłóbce –dofinansowanie remontu domku myśliwskiego
– skarga w sprawie lokalu mieszkalnego
Ad 9.Interpelacje i zapytania Radnych
Nie było
Ad 10.Wolne wnioski, zapytania
Ad 11.Zakończenie obrad IX Sesji Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim
Przewodniczący Rady zamknął obrady IX Sesji Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim, godz. 13,00.
 
Protokolant                        Sekretarz obrad                  Przewodniczący Rady
M.Kołodziejska                Henryk Pieczkowski               Janusz Złotowski
 

metryczka


Wytworzył: M.Kołodziejska (26 lipca 2007)
Opublikował: Małgorzata Kołodziejska (26 lipca 2007, 15:22:33)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1446