zamówienie na:

„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Kaliska”

zamawiający: Gmina Lubień Kujawski
tryb zamówienia: Tryb podstawowy na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
nr sprawy: ZP.271.4.2022
wartość: zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 pzp
termin składania ofert: 21 lutego 2022  10:00
wynik postępowania: Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Kaliska” SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień Kujawski 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866880 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 29 1.5.2.) Miejscowość: Lubień Kujawski 1.5.3.) Kod pocztowy: 87-840 1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski 1.5.7.) Numer telefonu: 54 284 43 20 1.5.8.) Numer faksu: 54 284 35 00 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapublicznego@lubienkujawski.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubienkujawski.pl 1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.lubienujawski.pl 1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Kaliska” 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bcf591e-84ca-11ec-beb3-a2bfa38226ab 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142727/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02 11:06 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie 2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak 2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046847/01 SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ Ogłoszenie nr 2022/BZP 00142727/01 z dnia 2022-05-02 2022-05-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane 3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022 4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Kaliska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót – Załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 2. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert. 4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp: Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) dotyczącego pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania tj. roboty: przygotowawcze, operatorów maszyn i urządzeń. W celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 Ogłoszenie nr 2022/BZP 00142727/01 z dnia 2022-05-02 2022-05-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 904050,00 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1768740,00 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 904050,00 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Wiśniewski "HYDROWIS" 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340638140 7.3.3) Ulica: Szpiegowo 55 7.3.4) Miejscowość: Dobrzyń nad Wisłą 7.3.5) Kod pocztowy: 87-610 7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA 8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 904050,00 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące Ogłoszenie nr 2022/BZP 00142727/01 z dnia 2022-05-02 2022-05-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane