zamówienie na:

„Dostawa z rozładunkiem kruszywa granitowego na naprawę dróg gminnych Lubienia Kujawskiego”

zamawiający: Gmina Lubień Kujawski
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.271.01.2015
wartość: poniżej progów ustalonych na podst. art. 11 ust. 8 PZP
termin składania ofert: 2 marca 2015  10:00
wynik postępowania: Lubień Kujawski, 17.03.2015 r. ZP.271.01.2015 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze zmianami) zawiadamiam, że w przeprowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa z rozładunkiem kruszywa granitowego na naprawę dróg gminnych Lubienia Kujawskiego”, wybrano jako najkorzystniejszą, ofertę złożoną przez Handel i Usługi Transportowe „TRANSDRÓG”, Kolczyn 3, 09-213 Gozdowo. W/w firma złożyła ofertę nie podlegającą odrzuceniu, spełniła warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 wyżej cytowanej ustawy i dziale V i VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożyła wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane w SIWZ. Ofercie Handel i Usługi Transportowe „TRANSDRÓG”, Kolczyn 3, 09-213 Gozdowo przyznano najwyższą ilość punktów. Informuję, że w prowadzonym postępowaniu złożono 7 ofert: Oferta nr 1: DAMO Plus sp. z o.o. sp. k. ul. Małszyce 2d/2e, 99-400 Łowicz Oferta nr 2: TINARG Sp. z o.o. Zimnik 37, 59-407 Mściwojów Oferta nr 3: T.H.U. Krzysztof Wasielewski Czołpin 12, 88-210 Dobre Oferta nr 4: Handel i Usługi Transportowe „TRANSDRÓG” Kolczyn 3, 09-213 Gozdowo Oferta nr 5: P.P.H.U. DUSZPOL Kamil Duszyński Kaźmierzewo 17, 87-732 Lubanie Oferta nr 6: Zakład Usług Budowlanych „CONCERT” ul. Traktorowa 6, 62-650 Kłodawa Oferta nr 7: Transport Usługi Handel skład opału, mat. bud., skup złomu Tadeusz Decka Osiedle XXX-Lecia PRL 1, 83-132 Morzeszczyn Spośród złożonych ofert wyłoniono 6 ofert nie podlegających wykluczeniu oraz odrzuceniu z postępowania przetargowego. Zgodnie ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert przyznano następującą punktację: Oferta nr 1: DAMO Plus sp. z o.o. sp. k. ul. Małszyce 2d/2e, 99-400 Łowicz z ceną brutto: 92004,00 zł. Termin płatności: 30 dni Punkty za kryterium: Cena- 96,30 pkt Czas realizacji jednorazowej dostawy – 2,00 pkt Łączna punktacja: 98,30 pkt Oferta nr 2: TINARG Sp. z o.o. Zimnik 37, 59-407 Mściwojów z ceną brutto: 99015,00 zł. Termin płatności: 14 dni Punkty za kryterium: Cena- 89,48 pkt Czas realizacji jednorazowej dostawy – 0,93 pkt Łączna punktacja: 90,41 pkt Oferta nr 4: Handel i Usługi Transportowe „TRANSDRÓG” Kolczyn 3, 09-213 Gozdowo z ceną brutto: 90405,00 zł. Termin płatności: 14 dni Punkty za kryterium: Cena- 98,00 pkt Czas realizacji jednorazowej dostawy – 0,93 pkt Łączna punktacja: 98,93 pkt Oferta nr 5: P.P.H.U. DUSZPOL Kamil Duszyński Kaźmierzewo 17, 87-732 Lubanie z ceną brutto: 119408,40 zł. Termin płatności: 21 dni Punkty za kryterium: Cena- 74,20 pkt Czas realizacji jednorazowej dostawy – 1,40 pkt Łączna punktacja: 75,60 pkt Oferta nr 6: Zakład Usług Budowlanych „CONCERT” ul. Traktorowa 6, 62-650 Kłodawa z ceną brutto: 92865,00 zł. Termin płatności: 30 dni Punkty za kryterium: Cena- 95,40 pkt Czas realizacji jednorazowej dostawy – 2,00 pkt Łączna punktacja: 97,40 pkt Oferta nr 7: Transport Usługi Handel skład opału, mat. bud., skup złomu Tadeusz Decka Osiedle XXX-Lecia PRL 1, 83-132 Morzeszczyn z ceną brutto: 93480,00 zł. Termin płatności: 30 dni Punkty za kryterium: Cena- 94,78 pkt Czas realizacji jednorazowej dostawy – 2,00 pkt Łączna punktacja: 96,78 pkt Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został odrzucony 1 Wykonawca: Oferta nr 3: T.H.U. Krzysztof Wasielewski Czołpin 12, 88-210 Dobre Wykonawca został odrzucony na mocy art. 89 ust. 1 pkt 4 wymienionej ustawy. UZASADNIENIE: Zamawiający, działając na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), w dniu 10.03.2015 r. wezwał Wykonawcę T.H.U. Krzysztof Wasielewski z Dobrego, o udzielenie wyjaśnień dotyczących zaoferowanej ceny. Wykonawca ten w dniu 12.03.2015 r. o godzinie 10:42 przesłał w formie elektronicznej wyjaśnienia. Złożone wyjaśnienia nie zawierają dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w tym postępowaniu może zawrzeć umowę zgodnie z terminem określonym w art. 94 ust. 1 pkt 2 tejże ustawy.  





ZP.271.01.2015
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
pn. „Dostawa z rozładunkiem kruszywa granitowego na naprawę dróg gminnych Lubienia Kujawskiego”
 
Numer ogłoszenia: 23129 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubień Kujawski , ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2843089 w. 52.
Adres strony internetowej zamawiającego: lubien.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z rozładunkiem kruszywa granitowego na naprawę dróg gminnych Lubienia Kujawskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tłucznia granitowego zgodnego z normą PN-EN 13242:2004 o frakcji 0-31,5 mm w łącznej ilości 1000 ton do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Lubień Kujawski. Zawartość frakcji 0-0,08 nie może przekraczać 50% dostarczonego tłucznia. Zamawiający powiadomi Dostawcę o ilości i miejscu konkretnej dostawy za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź faksem. Dostawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od otrzymania powiadomienia, o którym mowa wyżej, dostarczyć kruszywo. Jeżeli powiadomienie zostało wysłane na adres e-mail lub faks przyjmuje się, że Dostawca otrzymał je w dniu jego wysłania przez Zamawiającego. Dostawca winien realizować dostawy w dni robocze, w godzinach od 8:00-15:00 dnia roboczego oraz posiadać możliwość dostarczenia co najmniej 90 ton kruszywa dziennie. Przy każdorazowej dostawie Dostawca przedstawi dokument określający ciężar i frakcję dostarczonego kruszywa. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach budzących wątpliwość zastrzega sobie możliwość weryfikacji ciężaru i frakcji na koszt Wykonawcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 14.21.23.20-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 02.03.2015 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc i 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)      w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Kowalu oddział Lubień Kujawski
03 9557 1029 0000 3186 2000 0005 z adnotacją „wadium – Dostawa z rozładunkiem kruszywa granitowego na naprawę dróg gminnych Lubienia Kujawskiego, numer sprawy ZP.271.01.2015”
2)      w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)      w gwarancjach bankowych,
4)      w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)      w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
5. Potwierdzenie wniesienia wadium wykonawca winien załączyć do składanej oferty.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
10. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
3) Wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ (parafowany);
4) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
5) Zamawiający żąda, aby Wykonawcy wskazali w ofercie, które części zamówienia zamierzają powierzyć Podwykonawcom
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Cena /C/          - waga 98%,
Ocena złożonych ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej / Cena oferty ocenianej x 98 pkt = liczba pkt. przyznanych ofercie w zaokrągleniu do dwóch cyfr po przecinku.
Termin płatności /T/    - waga 2%, jednakże termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni.
Ocena złożonych ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru:
Termin płatności oferty ocenianej / Termin płatności najdłuższy x 2 pkt = liczba pkt. przyznanych ofercie w zaokrągleniu do dwóch cyfr po przecinku.
2.      Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów, zgodnie z formułą:
Ilość punktów przyznanych ofercie = punkty przyznane w kryterium „cena” + punkty przyznane w kryterium „Termin płatności"
3.      W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.      Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim  umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy o udzielnie zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
   2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)   zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy;
2)   urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT;
3)   zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
a) siły wyższej, obejmującej:
-       klęski żywiołowe, niewypały i niewybuchy,
-       wykopaliska archeologiczne,
-       gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne,
b) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,
c) gdy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
d) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
e) zmiany podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego,
f) gdy konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
g) zmiany planu finansowego Zamawiającego dotyczących środków finansowych, przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy,
h) gdy wpłynęły uzasadnione protesty osób prawnych i fizycznych.
3. Wszystkie postanowienia ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubien.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, pokój nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (5119kB) pdf
Załączniki do SIWZ (99kB) word

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty kliknij tutaj (1316kB) pdf

metryczka


Opublikował: Bogumiła Sztela (20 lutego 2015, 11:38:45)

Ostatnia zmiana: Piotr Przybysz (17 marca 2015, 15:18:42)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 524